Sulla on tota vikaa sen verran, että ois varmaan parempi hommata sähkökaavio ko autoon ja ruveta yleismittarin kanssa selvittämään piuha piuhalta missä se vika luuraa.
Mut niinku SL tossa jo mainitsikin toi virtalukon pohja vois olla kans yks erittäin varteenotettava vaihtoehto.. Siitä vaan kun ei päällepäin nää onko se rikki vai ei, pitäis mitata.
Edit:
Niin ja noi mittarit/ niiden anturit voi olla oikeestikkin rikki. Ei mitenkään yleistä.
Esim. Lämpömittarin kunnon voit testata nykäisemällä anturin piuhan irti konehuoneesta ja törkkäämällä sen maihin, niin mittarin pitäis mennä tappiin. Jos ei, niin vika on joko itse mittarissa tai piuhoissa, muttei anturissa. Sámanlailla voit testata myös polttoaine ja öljynpaine mittarit.
Edited by - PETEBJ75 on 04/02/2006 12:50:39
|