Viestiketju: patroll
Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 03.02.2006, 19:51
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Mjååå...Mittasin hehkut tänää töistä lähtiessä, hehkukiskolta johto irti, yleimittarin toinen piikki kiskolle ja toinen koneen kupeeseen ja PIIIP. Eli joku tai jotkut hehkut on pimeenä.
Siinä syy kylmäkäynnistyvyyden huonouteen.I hope...
ei meinaa mitään, tai lähinnä kertoo sen että ei ainakaan kaikki hehkut oo pimeinä, resistanssi on ehyillä niin pieni että mittari huutaa piippialueella kyllä.
Jos haluat mittarilla tutkailla ni kisko irti ja mittailet joka hehkun erikseen, pitäs näyttää jotain parin oomin luokkaa ehjällä ja rikkinäisellä ääretöntä, mutta tämäkään ei kerro koko totuutta. ne voi lämmetä huonosti vaikka mittarin mukaan ehjät oisivatki.


in the middle of nothing.
Joo..Tän päivää töissä mietittyä tuli mieleen et väkisinhän se piippaa koska tulpan runko on moottorissa kiinni.
Kävin tänään hakemassa 4 kpl uusia hehkuja,2 tulee huomenna.
Merkki on HKT tjs. mallinumero PN-120 23V 1E , samanlaiset oli entisetkin.
-Uusista tulpista mittasin että piippaa, ja resistanssi on noin 2 ohmia
-Vanhoista neljästä mittasin yksitellen eikä yksikään piipannut -> resistanssi ääretön.

Eli vois kuvitella et AINAKIN neljä hehkua on ollut pimeenä,huomenna selviää niiden kahden muun kohtalo, ihmeen hyvin on lähtenyt käyntiin paitsi kovemmilla pakkasilla.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten