Viestiketju: Vetoauton akseliväli
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 02.02.2006, 18:46
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Aikanaan tuli rakennustarvikkeita kuskattua Rockylla, oli aikamoista vemputtamista kesäkelilläkin. Pitkällä haperolla ei tuntunu talvikelilläkään traileri ja paku siinä päällä kovin pahalta.

_______________________________________
Täydellinen AMATÖÖRI

Vastaa lainaten