Ne "pakastekuivatut" tarvikemurroksista tehdyt Longfieldit voi tietysti jättää omaan arvoonsa (itseltä vasta 2 kpl hajonnut), mutta nuo kokonaan uudet, väittämän mukaan hyvistä materiaaleista koneistetut "Super Longfield"-mallit voisivat olla hyviä.
Olihan noistakin jo juttua, profiilista pitäisi löytyä kuvia itse hajottamastani Longfieldistä, ja sitten sellaisesta uudenmallisesta, jossa oli kello ja tähti säilynyt ehjänä, mutta kaikki kuulat haljenneet kahtia.
Eli voisi varmaan tehdä sellaisen johtopäätöksen että isoilla renkailla maastoajossa mennään aika äärirajoilla noilla nivelillä materiaalista riippumatta, ja että kaikista järkevintä olisi järjestää napoihin jonkunlainen alennusvaihde murroksen jälkeen, jollaisia on havaittavissa lähes kaikissa kovaan käyttöön tehdyissä maastovehkeissä (Unimog, Sisun Proto, pyöräalustaiset kaivinkoneet jne).
Lopulta Uazinkin porttaaliakseli on aika fiksu, vaikkei se niin hirveästi korotakaan, siinä on aika iso välitys navan päässä joten murikka voi olla varsin siro kestävyyden silti kärsimättä (ainakin teoriassa). Käytännössä ei itärajan tällä puolen taida olla kauheasti kokemuksia tai koeponnistuksia noista Uazeista?
|