Näytä yksittäinen viesti
  #37  
Vanha 01.02.2006, 22:03
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 280
Perusasetus

Ei, nyt sekoitat keskenään korinkorotuksen ja jousituksen eli alustan korotuksen.
korinkorotus on se kun nostetaan koria, eli sitä osaa autosta joka näyttää autolta, rungolta, se tikapuurakennelma, jota olit jo tapsa4x4ltä ostamassa.
Korinkorotus jättää kaikki tekniset osat, moottorin, akselit, jouset, iskarit jne. entiselle korkeudelleen, ja nostaa vaan kuskinpenkkiä hiukan ylöspäin. Saavutettu etu on se että mahtuu hiukan isommat pyörät alle, ja helmat ovat hiukan korkeammalla.
Lue se minun Ikuisuusaihe: Pajeron korotus ketju, siitä saattaa saada käsityksen korinkorotuksesta.
Korotuspalat siis tulevat rungon ja korin väliin, Pajerossa oli 12 kiinnityspistettä, Patrolista en tiedä, mutta luultavasti noin suurinpiirtein saman verran niitä kai on.

Edit: Luin itse tuon topikkini, eipä siinä tosiaan välttämättä ihan selväksi tule että mihin ne palat loppujen lopuksi tulevat.


tuossa tuo valkoinen puskurin yläpuolella olevassa raossa on yksi korotuspala.

- Isoa kovaa kellon ympäri -

Edited by - HobGoblin on 01/02/2006 22:10:57
Vastaa lainaten