Lainaus:
quote:Et satu tietää mitä kaikkea tuohon oli muuteltu tai löytyykö sinulta kaverin yhteystietoja? Jos, niin pistä vaikka privaa tuleen.
|
Minulla oli lähtökohtana tuupata Valmet 411DSJA (150hv, 500Nm) Toyotaan. Sittemmin haukuttu liian raskaaksi tuo moottori. Kentien HJ olisi sopiva kohde. Tippuisi ainakin polttoaineenkulutus!
Lyhennelmänä postituksista:
*Th700 saa hyvän kunhan se on 90 luvun malli (vahvistettu verrattuna vanhempaan)
*muutaman kitkalevyn joutuu lisäämään
*Parempi aineinen panta
*Corveten kello
*paineet täytyy sätää kovemmiksi
*manipuloida lodju tykkäämään matalista kierroksista (ohjeita kuulemma löytyy rapakon takaa)
*stall speed 1200 rmp kohdalla
*satasta 1300 kierroksin (~3 perävalitykset, 33" kumit)
*suosittelee Th700
*turbiinilukko manuaaliksi (eli vain yli 80 km/h maantiellä)
Ameriikanautopurkamolla epäiltiin turbiinilukon kestävyyttä Valmetin perässä, kun ei kerran kestä dieselkasienkaan perässä: "lukko se on mikä turbiinin rikkoo, ei se öljy siellä sen enempää vahinkoo tee
valmetilla kuin bensa kasilla!"
*ajotilapiirroksen avulla vaihtamishetket kohdilleen, ja suoritusarvot.
Tämän tietäjän kera olin yhteyksissä työyhteyksien kautta.
A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia:
http://aph.1g.fi/kuvat/