Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 01.02.2006, 08:18
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
quote:Et satu tietää mitä kaikkea tuohon oli muuteltu tai löytyykö sinulta kaverin yhteystietoja? Jos, niin pistä vaikka privaa tuleen.
Minulla oli lähtökohtana tuupata Valmet 411DSJA (150hv, 500Nm) Toyotaan. Sittemmin haukuttu liian raskaaksi tuo moottori. Kentien HJ olisi sopiva kohde. Tippuisi ainakin polttoaineenkulutus!
Lyhennelmänä postituksista:
*Th700 saa hyvän kunhan se on 90 luvun malli (vahvistettu verrattuna vanhempaan)
*muutaman kitkalevyn joutuu lisäämään
*Parempi aineinen panta
*Corveten kello
*paineet täytyy sätää kovemmiksi
*manipuloida lodju tykkäämään matalista kierroksista (ohjeita kuulemma löytyy rapakon takaa)
*stall speed 1200 rmp kohdalla
*satasta 1300 kierroksin (~3 perävalitykset, 33" kumit)
*suosittelee Th700
*turbiinilukko manuaaliksi (eli vain yli 80 km/h maantiellä)
Ameriikanautopurkamolla epäiltiin turbiinilukon kestävyyttä Valmetin perässä, kun ei kerran kestä dieselkasienkaan perässä: "lukko se on mikä turbiinin rikkoo, ei se öljy siellä sen enempää vahinkoo tee
valmetilla kuin bensa kasilla!"
*ajotilapiirroksen avulla vaihtamishetket kohdilleen, ja suoritusarvot.
Tämän tietäjän kera olin yhteyksissä työyhteyksien kautta.




A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Vastaa lainaten