Lainaus:
quote:
Ottaa ihan päähän välillä, kun ois muuten hyviä pelejä, jonks vois ostaa, mutta st ne raiskattu huoltoautoiksi kaikki.
Pirkale sentäs...
-P-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-
Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
|
Hae ulukomailta saakka... menee tuontimaasturi(myös vanhat maasturit, ellei erikseen muuta pyydä) täyden autoveron mukaan niin saat tehdä siitä minkälaisen pakun lystäät, kv-veroa makselet sitten sen mukaan kuinka paljon on penkkejä kuskin takana.
1+1 hlö paku = pakun kv vero vuodessa
1+4(5) hlö paku niin paku mutta kv vero on hlötaksan mukaan eli paljon ja vähän päälle.
Ja ovat sitten pakuja eikä huoltoautopakuja, eli ajoneuvoluokan vaihto on vain muutoskatsastus ilman veromätkypelkoseuraamuksia, ellei sitten käytä huoltoautona ensin....
Kivan selkeää tämä kotikutoinen veropolitiikka.
niin ja jottei kohta tartte editoida niin jos tuot vanhan masturin ja haluat sen tuoda maahan "verohelpotettuna" niin pitää täyttää ko. ajankohdan kotoiset säännöt eli voimanulosotto ja mitä niitä nyt olikaan. Tästä tulee sitten mausteita lisää soppaan, tuolla kaavalla tuodut maasturit menevät pakuiksi joko laittamallä pönttö katolle tai tekemällä niistä huoltoauto.
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com