Lainaus:
quote:Listaa voidaan jatkaa loputtomiin, mutta näillä eväillä minun mielestäni. Totuus on kuitenkin, että tänä päivänä tehtaiden perseistä ei tule muita maastoautoja, kuin Toyotan J7 -sarjalaiset, Jeep Wrangler, Land Rover Defender, venäläiset vekottimet, Toyotan Hiluxit ja Nissanin Kingcabit... Mallistojen kalleimmat vekottimet ovat kotiteattereita, joissa on toimiston ominaisuudet, makuuhuoneen mukavuudet ja tietokoneen tekniikka. Ainoa mekaaninen asia taitaa olla rengasavain ja senkin saa rikki, kun oikein kovasti vääntää..
|
Periaatteessa samaa mieltä.
Näissä uudemmissa haittaa vaan se, että jo perusmallissa koko moottorinohjaus (sekä bensa- että dieselkoneissa) on täysin sähköinen. Liuta mustia laatikoita ja repullinen erilaisia antureita sijoiteltuna pitkin alustaa ja moottoria plus kilometri johtosarjoja eivät oikein ole maastoyhteensopivia. Ainakaan märkiin olosuhteisiin en noita kikottimia veisi.
Offiaihiot vielä loppuvat ...
T, Antti
T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/