Tänään sain vihdoin taka-kardaanin joten pääsen sittenkin mukaan kisaan.
Välillä kyllä tuntui toivottomalta kun tilasin kardaanin (High Angle Driveline California) noin 4 kuukautta sitten.
Saapui Helsinki-Vantaan kentälle 2.10.2005.
En tiennyt että se oli jo lähetetty niinkin aikaisin joten aloin kyselemään huolitsijalta pakettia joulun ja uudenvuoden välipäivinä.
12.1.2006 paketti löytyi.
13.1.2006 sanoivat että se on lähtenyt kentältä ja toimitetaan maanantaina 16 päivä.
Eipä tullut. Torstaina sain itse selvitettyä että väitetty kuljetusliike ei kyseisenä päivänä ollut hakenut mitään kentältä 13 tammikuuta.
23 päivä huolitsija kertoi että toinen kuljetusliike oli vahingossa vienyt tavaran ja asiaa selvitellään.
26 päivä eli tänään huolitsija ilmoitti (soitin sille) aamulla että puoleen päivään mennessä juttu selviää.
Puolenpäivän jälkeen tuttu kuljetusliikkeen kuski soitti ja kertoi että minun pakettini oli löytynyt ja se toimitetaan joko perjantaina iltapäivällä tai sitten maanantaina.
Minä sanoin että vitut! Minä haen sen itse kentältä. Kun alkaa olla vähän kiirekin jo.
Noin 13.45 suurinpiirtein tasan sain kardaanin VIHDOINKIN ja nyt se on paikallaan, ihan tilauksen mukaan tehty kyllä.
Anteeksi pitkä vuodatus mutta oli jo usko mennä parikin kertaa.
Ei varmaan 10 puhelinsoittoa huolitsijalle riitä mitä en tuossa aikaisemmin maininnut.
Olisi varmaan soutaen saanut sen nopeammin.