Lainaus:
quote:
Ei liity offihommiin, mutta aikoinaan asvalttihommissa asemanhoitajana syksyisen pakkasyön jälkeen pikiletkuja lämmiteltiin auki. Tankissa oli jo tulet ja toholla tanki päällä pumppua sulattelin. Pomo ohjaimissa rämpytti pumppua eestaas. No tietysti letku hajosi ja minä sain lämpimähkön(?) pikiliemen naamalle.
Tankin korkeus oli luokkaa kolme metriä ja onneksi lensin selälleni tankin päälle, en sivuun. 3/4 naamasta ja etupuoli päästä muutenkin oli aika jäykkää tavaraa. Porukalla nostivat minut tankin päältä pois ja taukotupaan pesemään silmiä auki !bensalla!.
Heti, kun näin jonniin verran, hyppäsin auton rattiin ja ajoin terveyskeskukseen, jossa pestiin loput piet naamasta pois. Hiukset sit kotona. Kyseessä oli perjantai-ilta ja oli ihmisillä ihmettelemistä, kun äijä kännissä, kääreiden läpi näkyy vaan silmät ja suu.
Ei muuten oo etupuolella paljoa hiuksia ja naamakin siinä kärsi (ehkä).
-P-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-
Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
|
Tuohon pikihommaan on aikasta moni ukko kuollut. Sulla ei tainnu olla piki vielä kovin kuumaa. Ensihoitona kuumaa pikeä saaneille on paloletkulla vettä päälle ja kauan. Piki kun pysyy kuumana sisältä, vaikka pinta jo jähmettyisikin. Yleensä tuloksena on 3. asteen palovammat jos käy hyvä tuuri.
Moniko on kuullut siitä valimomiehestä, joka viritteli paineilmakoneeseen katkaisulaikan? Ja siinä vaiheessa kun viritetty paineilmakone kiertää sen 20 000 rpm laikka hajoaa ja valimomies saa palasen laikasta kaulaansa. Vaikuttaa nykyään taivaallisten valujen tehtaassa.
www.alanmiehet.com #1