Todellakaan ei mahdu 33" alle ilman korotusta, tai ainakaan minulla ei mahtunut.
Omassa pallerossa on kiristetty vääntösauvoja (ei ihan tappiin saakka mutta kohtuullisen ylös kuitenkin) edestä ja takanakin on jonkun joskus jotain täytynyt tehdä kun ei tuo nyt mainittavasti nokka pystyssä kulje. Ja nyt sitten tuo korin korotus 50mm, ja edelleen ottaa etulokasuojien sisällä oleviin pahkuroihin hiukan kiinni äärijoustoissa.
Ja tämä siis vakaajat paikallaan, kun en ollut ihan varma että mihin asti se pallero jaksaa venyä! :-)
Ilman korotusta otti takanakin aika reilusti lokasuojan etupokkaukseen, ja edessä puskurin päihin ja lokasuojan sisäpuoleisiin osiin.
Eri asia on sitten jos nyybillä on kakkospallero, sinne ne 33" taitavat kyllä mahtua, ja ne saattaa jopa saada leimallekin. Edelleen odotan mielenkiinnolla tuota 33" leimaamista ensimmäisen korimallin Pajeroon.
Juza: Hyvältä näyttää, nostitko tuota takapuskuria jotenkin, vai miten se on säilynyt noin ehjänä? Minulla huutaa välittömästi armoa kun mennään metsään ja aina pelkääjän puolelta, mikähän taika siinäkin mahtaa olla?
Anonyymi: Miten olet pajeron alustaa korotellut? Pidempiä tukivarsia, ilmeisesti uudemmat Gen2 palikat saattaisi sopia Gen1:seen, vai onko kyseessä perusnormaali alustan säätö vääntösauvoilla ja lehtien takomisella?
Toteutus kiinnostaisi, jos nimittäin tuota omaakin saisi hiukan vielä hilattua ylöspäin...
- Isoa kovaa kellon ympäri -
Edited by - HobGoblin on 25/01/2006 08:23:22