Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
no niin,alotetaas näin: vaatii täydellisen remontin? onko kulunu vai "pamahtanu"kaasujen kans?
mitkä männät ja kansien valunumero olis hyvä tietää.onko aski kunnossa ja millä turbiinilla?
mites ne sarjat,mihin koppaan sopii?
Note! This message was posted anonymously!
|
"Kaasuja" tietääkseni ei tässäkoneessa ole VIELÄ käytetty.
Moottori kulunut "normaalisti" purettu osiksi tietääkseni nokka-akselin kuluttua pyöreäksi kireiden venttiilin jousien takia, minä en kyllä osaa silmämääräisesti onko ne alkuperäistä kireämmät. Mukaan tuli ehjä"LS-6 nenä-keppi" joka ei mielestäni kyllä sopii ennemminkin koristeeksi. Männät on flat-topit. Kannet 353049 oval port, vuosi -73, venttiilit 2.06/1.72, palotilat 113cc(en itse mitannut), imukanavan tilavuus 240cc ja Max hp noin 245(ilman kaasua). Laatikkoa en ole avannut/ajanut jote en sitä itse ainakaan ilman sitä korjaus-sarjaa ottaisi käyttöön. Turbiinitilanne pitää vielä tarkastaa. Sarjat ei sovi kuulemma ainakaa Camaroon, johon ne alunperin oli ostettu.
|
049 kannet ovat isot ovaali kannet. ns hyvät.
ja toiseksi 353049.....73-84...oval...OPEN...454, 122cc chamber, 255/119cc ports
eli siis 255cc:tä 240cc????? onko kanavat siis täytetty.
122cc palotila vakiona nyt 113cc????
ja noita hi-perf tekstejä on kaikissa isolohkoissa riippumatta oliko 2 va 4 pulttinen tai matala/korkea viritteinen...................
Edited by - G-69 on 24/01/2006 18:15:18