Näytä yksittäinen viesti
  #40  
Vanha 21.01.2006, 12:50
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Tutkin asiaa lisää:
Männistä löytyi merkinnät A tai B ja tietenkin sylinterin numero. Eli alkuperäiset.

Kampuran päästä:

Putsasin reiän perältä, siellä on ilmeisesti pultti? jonka päässä lukee UNF BUFO(?) ja 80.
Reikää pitkin kun mennään, ensin oli huopatiiviste (rikki ja kaivoin ulos) jonka jälkeen taas tuli laakeri! pyöri vähän huonosti, mutta hetken kun ruuttas rostoffia niin johan lähti.
Kuvaa kun katsoo, näkee hämärästi hammaskehän sisäpuolella rajan jossa kulkee rattaan ja "tiivistepidikkeen" raja.
Jollain ulosvetäjällä ulos, varmaan kaipaa ensin kehä vähän lämpöä.

Sitten saattaisi päästä laakeriin käsiks ja pulttiin.

Pitääpi tutkia lisää tänään.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti

Edited by - Shuttle on 21/01/2006 13:43:52
Vastaa lainaten