Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ootko sä muuttanu? ja onko kova homma? Niin siis jos nyt oli kyse tosta mun ongelmasta noiden iskarin kiinnikeiden kanssa?
Jos ei mee... ni haetaan vauhtia
|
Olikos sulla vakio etuiskarit? jos ittekki muuttas yläpäät ko etupää o viel irti.
Pitäis olla vakio iskarit... Mua nyt vähän arveluttaa tuo yläpään muuttaminen, kun mä en oikeen tiiä tykkääks katsastus sedät siitä? Mä ainakin oon miettiny jos sinne alas sais rakennettua jonku kiinnike patentin... Täytyy nyt funtsia tota viellä...
Lainaus:
quote:
Tohon kardaanin murtokulamaan kannattais hieman kiinnittää huomiota,ku must näyttäs olevan liian jyrkkä. Etupäässä sen asemointi on hieman hankalampaa,ku ottaa raidetanko kiinni lehtipakkoihin. Mut kato ne kerralla kuntoon,tai loppuu susukin jordaanit maan päältä yllättävän nopeasti. EHKÄ??? Tai jos en väärin muista,niin tais se raidetanko kihnaa siihen jouseen joka tapauksessa... KAI???
In MUD we trust.
Edited by - Gemari on 17/01/2006 12:05:29
|
Korjatkaas nyt fiksummat jos mä oon väärässä, mutta kun mulla on nyt jostain tullut semmonen kuva, että sen kardaanin kulman pitää olla molemmissa ristikoissa sama - eikä niin että se on loiva toisessa ja jyrkkä toisessa?
Jos ei mee... ni haetaan vauhtia