Viestiketju: pajeron napalukot
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 14.01.2006, 14:25
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei. Etuveto pyörii mukana ilman kuormaa aina. Sen kuluminen ja kitka ovat kyllä niin pienet, ettei vaikuta mihinkään.

Etuna on se, että nelivedon saa kytkettyä kaikissa tilanteissa lennossa.

Sillä autolla, johoin mä tein ton on nyt ajettu yli 500' km (2 koneremppaa, yksi vaihteistoremppa, ei yhtään etuakseliremppaa).

T, Antti
Kyllä pajeron kulussa huomaa selkeen eron pelkkään takavetoon, kun automaattilukot on kiinni, eikä neliveto ole muuten kytkettynä. En tiedä paljonko vetoakselien pyörittäminen ympäri vuoden lisää polttoaineenkulutusta, mutta en myöskään haluaisi turhaan kuluttaa jakolaatikossa olevaa vetoketjua, jonka kestävyydestä ei toisaalta ole käytännön tietoa...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten