Tukivarsille kiinnikkeet runkoon ja akseliin, jousikupit runkoon ja akseliin ja kiinnikkeet panhardille sekä runkoon että akseliin. Siinä se noin erittäin karkeesti aateltuna.
Mulle on jääny vähän sellane kutina että kierrejouset paukkuu aina vähän, tietty kun saa alustageometrian oikein viimesen päälle kuntoon, harvat ja pitkät jouset alle ja akselin pysyyn linjassaan niin ei ne sillon paukuta mutta noitten kaikkien osa-alueitten onnistuminen edellyttää yleensä sellasia palikoita ja toimenpiteitä että muutoskatsastus menee helvetin hankalaks ellei mahottomaks.
Jos meinaat kierteet sinne tehdä niin ei muuta kun katot mikä on Pajeron akselipaino takana ja sit vaan vertaat vaikka Rangen etuakselipainoon tai Läjän etu- tai taka-akselipainoon ja sitten mettästään tukivarsia, tekeen kiinnikkeitä ja jousilautasia, ettiin sopivia jousia ja sopivaa panhardia. Kuvia noista lehtijousi -> kierrejousi swapeistahan rupee jo löytyy, niistä vaan mallia!
______________________
VAZ 2121 Niva
SORONÓ Off-Road Team #1