Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 13.01.2006, 19:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Miksi auto pitää korottaa jos et sillä kerran offaa? Eikö siihen
Niin tarkoitin lähinnä että metsässä rypeminen ei ole itsetarkoitus vaan lähinnä välttämätön paha jotta pääsee kulkemaan. Lisäksi elän uskossa että auto kulkee lumessa paremmin kun pelkä akselit kahlaa lumessa kuin jos koko auto ui syvällä. Möykyisellä lumisella metsätiellä pohja saa kyllä kosketuksia, joten ei korotus pahaa tee. Lisäksi kun tuommoisessa +15 vuotta vanhassa autossa on alusta yleensä jo jonkin verran väsynyt niin samalla kun vaihtaa uudet osat niin miksei saman tien laita pikkasen korkeutta lisää.

Onko kellään kokemuksia tuosta Terrano II:sta maastossa? Onko siinä lukkoja vai pelkkä kitka takana? Brittivehkeitä en huoli koska tykkään ajella enkä rempata. Vai miten on totuus, millanen harmi tommonen 90-luvun alun disco esimerkiksi on? Amerikkalaissa sama homma, cherokee on kyllä vähän ollut mietinnässä mutta se diiseli on kuulemani mukaan melkoinen harmi ja bensavehje taas on kallis ajella. Muuten varmaan passeli auto ja arkiautona mukava, varinkin bensakoneella kiva värkki.

Hiluxi on kans mietinnässä mutta ainakin vakiona kulkee aika huonosti lumessa, olen muutaman kerran ajellut hangessa ja varsin paljon seurannut tuttujen ajelua, noi hiluxit kun on mettämiehillä aika suosittuja. Perinteisesti homma menee siten että sit ku hiluxi lakkaa menemästä niin nivalla penkan kautta ohi ja jatketaan matkaa. 4runneri taitaa olla hilun kanssa samanlainen menijä.

Mitä BJ:hin tulee niin siitäkin löytyy matkustuskokemusta, isäukolla oli noita uutena 3 kpl ja sitte yks HJ perään. Meni vaan tyhmä myymään ton HJ:n pois 100 tkm ajettuna ja sitte hinnat oliki jo karannu niin ettei tavallisen pulliaisen rahat riittäny 61:seen.

Pitäisi vissiin rekisteröityä niin ei menis nyybit sekasi...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten