Viestiketju: LJ70
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 13.01.2006, 00:43
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
olen ostamassa kyseistä toyotaa, mutta kun ei ole juurikaan kokemusta ni voisko joku kertoo mihin kannattee kiinnittää ostaessa erityistä huomiota?

Note! This message was posted anonymously!
Lantikat on kyllä ollu aina lähellä sydäntä ja siksipä olenkin perehtynyt niihin jonkin verran.

Moottorin ääni, jos se on sellaisella tyypillisellä pitkulaisen omaisella virranjakajalla ja kirkkailla tulpanjohdoilla niin sitten sen ei kuulemma tarvi käydä niin nätisti ja saa savuttaakkin, se on normaalia.

Tasauspyörästön lukot, käyttökytkimet on kummalisesti siellä etuvanteen keskellä, kyllä auttavat menoa kumasti vaikka on se kauhee menemään ilman niitäkin.

Jarrujen painekammion vuodot, se on sellanen ufon näköinen palikka rintapellissä jossa tuotetaan paineilmaa laturia varten (näin ainakin Jeepin BJ'ssä, joka tunnen paremmin)

Kannen halkeamisesta en ole kuullut mutta yhdellä keverilla meni se avaamiseen käytettävä vaijeri poikki eikä kantta saanut enää avattua mutta korjaamolla saivat sen kuntoon, eikä se ollut lähellekkään niin kallista ku jotku sanoo.

Mäkikäynnistin, varsinkin niissä pitkulaisjakajalla varustetuissa se tahtoo mennä käytön puutteessa jumiin, sen huomaa ku rullaa sammutetulla autolla mäkeä alas, maastovaihde kytkettynä (se millä se kulkee kauheen hiljaa) ja ykkösellä ku nostaa kytkimen niin mäkistartti kytkeytyy ja auto käynnistyy mutta joskus se tahtoo sillai vaan tökätä


Syöttöjä on koneesta helppo säätää, siellä moottoritilassa on sellainen kahva mistä käännetään, toisessa päässä lukee WAM ja toisessa COLD, se on siinä kaasuttajalle menevässä pömpelissä. Se on tavallisesti toisessa laidassa ja sen ku siirtää toiseen asentoon niin johan tuli potku laitteeseen!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten