Lainaus:
quote:Offailua en varsinaisesti harrasta, mutta paatuneena kettumiehenä tarvitsen auton jolla pääsee ajelemaan huonoillakin urilla ja varsinkin lumessa ajelu on se jossa maasturin ominaisuudet eniten tulevat hyötykäyttöön.
|
Lainaus:
quote:Hoojiihin mielessä ois maltillinen korotus (50 mm esim ironmanin sarjalla) ja jotkut pitsaleikkurit talvirenkaiksi, 235/85R16 tod näk ja vinssikin varmaan jossain vaiheessa. Pajerolla taitaa jäädä alustan korotus haaveeksi?
|
Miksi auto pitää korottaa jos et sillä kerran offaa? Eikö siihen kannata mielummin hankkia ne iiiiisooot renkaat niin pääset syvemmässä lumessa kun akselit ei siellä laahaa ja nousee se auto niillä isoilla renkaillakin. Tuohon tuoreempaan pajeroon tais saada 33" renkaat leimaan. Hojottimeen ne tais saada offivarusteen kautta?
Ja minun ymmärtääkseni tuo tuoreempi pajero perustuu aika paljon vanhaan pajeroon. Moottori on ilmeisesti sama 2.5 td pannu mikä edellisessäkin kopassa. Jakolaatikko kannattais ilmeisesti olla se superselect loota. Se tais tulla sen gls varustelun myötä, kuten se takapään lukko. Ja kyllähän tuon Pajeronkin nousemaan saa. Keulasta vaan vääntään sauvoja vähän niin keula nousee ylös. Eikä maksa mitään.
Mut en tiedä. Käy kokeilemassa hojotinta millainen se on maantiellä ja lumessa. Sitten menet Pajeroo katsomaan ja tutkit millainen se on maantiellä ja metsässä. Sitten ostat niistä sen mikä tuntui paremmalta.
Tuo on nimittäin varmaan että tähän tulee varmaan sellaiset pari kymmentä viestiä vähintään missä ainoa oikea vaihtoehto on tuo jojota. Ihan vaan sen takia kun se on jojota, millään muulla ei ole merkitystä. Mä olen ainakin ihan tyytyväinen Pajeron etenemiseen, vaikka onkin vanha koppa.
-- Suikka projekti on ensi kesän hittituote --
Nerd-O