Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.01.2006, 18:41
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Perusasetus

Itse sain tankin täyteen!!!

Nerd-O soitti ja ilmoitti kyseisestä tempauksesta ja minähän lähdin viivana paikalle. Olin paikalla klo.13.15, parkkiksella oli naruilla merkattu jonotusalue joka oli silloin jo täynnä ja suljettu, viereiset parkkiruudutkin rupes uhkaavasti täyttyyn joten ei muuta kuin mahollisimman lähelle kärkkyyn. Parkkipaikalle pääsy suljettiin poliisin toimesta n. klo.14.00 koska rivien välikötkin oli jo täynnä. Varsinaisen jonotusalueen autot oli tankattu jo n.klo. 14.30 ja silloin alkoi ryysis . Sinne vaan Nivalla puskeen väkisin joukkoon mukaan ja pääsinkin jonotusalueelle klo. 14.40. Tankkauspisteelle pääsin klo.14.50 ja tankki oli aivan kuiva, jännitti jo jonossa että loppuuko aine jo siihen. Tankkaajapoika kerto että olin 26 auto sen kohdalla eli arvio oli että 120-150 autoo saa ilmaset bensat. Omaan tankkiin mahtu 43 litraa. Tankkaus loppui tasan klo. 15.00 jolloin jonossa oli joku vähän reilu 50 autoa vielä, heille annettiin kaikille 14€ arvoinen Shell-pesuseteli ja pahoiteltiin - mun mielestä aika reilua käytöstä.

Bensanhinta oli 1,223€/l, dieselin hintaa en kattonu mutta melkonen tempaus oli jo rahallisestikin, oli henkilökunnallekin yllätys se porukkamäärä koska asiasta ilmotettiin mediallekin vasta klo.12.00!!!

SORONÓ Off-Road Team #1
Vastaa lainaten