no niin taas nähdään et tekemällä oppii!
mut pari juttua:
-toi sylinterikansi kannattaisi ehkä käyttää koneistamolla "plaanattavana" (suoristavat pienellä hionnalla tiivistepinnan varmasti suoraksi) kun alumiinikansi yleensä tuppaa lämpöongelmissa vääntymään. suzukimiehet voisi kommentoida onko suitsan kansi kuinka yleinen kieroutumaan.
-tuo kirkas mäntä on saanut vettä tuon vuotavan tiivisteen läpi eli se on vaan puhdas. todennäköisesti ei vaurioita.
-venttilikumien vaihto onnistuu kyllä ilman erikoistyökalujakin mut venttiilijousen kiinnipainamisessa kaverin apu tai näppärät kädet on tarpeen, nuo pienet lukituskiilat tuossa venttiilin yläpäässä on hankalia laittaa paikalleen jos ventiilinjousi ei ole tarpeeksi alhaalla, ruuvipuristin ja sopivan kokoinen kiintoavain painamassa voi olla hyvä apu.
edit: unohtuipa tämä...etsi ihmeessä jostain tieto noista koneen ajoitusmerkeistä, siellä varmasti on oikeatkin merkit joilla jako on oikeesti kohdallaan. kun kone on nipussa niin pyörittele varovasti käsin (ei startilla) moottoria ympäri että näet et se todella pääsee pyörimään vapaasti.
Edited by - veejii on 09/01/2006 19:40:45
|