Viestiketju: Rangen rakentelua...
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 08.01.2006, 22:12
Rankku Rankku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.01.06
Sijainti: Dickhill
Viestit: 124
Perusasetus

[quote]
Melkein valuu kuolaa rinnuksille kun miettii miten oma auto vois edetä mudassa vaikka tuplatehoilla...


Miten hyvin nykyturbotekniikka kestää vettä/mutaa jne.? Miten paljon ajattelit ottaa tehoja ulos?
Miten arvojärjestelet luotettavuuden, huipputehon, alaväännön, polttoainetakouden ja kustannukset?

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
[/quote

Niinpä ja ne äänet...
Toi pakopesien "äkkijäähdytys" esim. vesilammikossa kieltämättä vähän mietityttää mut siihenkin on olemassa jo visioita.Teholisäys ehkä 50-100 max.
Luotetavuus on tärkein,siks ruiskutekniikka ja säädettävä sellaine...
Alavääntöä itse asiassa haen lisää just kahdella PIENELLÄ ahtimella ja tod.näk. muuttuvageometrisilla.
Kustannuspuoli onkin toinen juttu;auto oli 400e,kone 50e,ahtimet on jo hyllyllä,ruiskutsydeemi noin 300e.Eli ne renkaat taitaa olla lukkojen ja/tai akseleiden ohella se pahin...

Niin ja noista bedlockeista eli onnistuu vakiovanteisiin vissiin ilman sisärenkaita??

Edited by - Rankku on 08/01/2006 22:18:18
Vastaa lainaten