[quote]
Melkein valuu kuolaa rinnuksille kun miettii miten oma auto vois edetä mudassa vaikka tuplatehoilla...
Miten hyvin nykyturbotekniikka kestää vettä/mutaa jne.? Miten paljon ajattelit ottaa tehoja ulos?
Miten arvojärjestelet luotettavuuden, huipputehon, alaväännön, polttoainetakouden ja kustannukset?
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
[/quote
Niinpä ja ne äänet...
Toi pakopesien "äkkijäähdytys" esim. vesilammikossa kieltämättä vähän mietityttää mut siihenkin on olemassa jo visioita.Teholisäys ehkä 50-100 max.
Luotetavuus on tärkein,siks ruiskutekniikka ja säädettävä sellaine...
Alavääntöä itse asiassa haen lisää just kahdella PIENELLÄ ahtimella ja tod.näk. muuttuvageometrisilla.
Kustannuspuoli onkin toinen juttu;auto oli 400e,kone 50e,ahtimet on jo hyllyllä,ruiskutsydeemi noin 300e.Eli ne renkaat taitaa olla lukkojen ja/tai akseleiden ohella se pahin...
Niin ja noista bedlockeista eli onnistuu vakiovanteisiin vissiin ilman sisärenkaita??
Edited by - Rankku on 08/01/2006 22:18:18
|