Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.01.2006, 06:24
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Minua huvittaa että kristityt paasaavat rakkaudesta etc. ja he ovat niitä jotka käännyttävät alkuperäiskansoja, tappavat heidän kulttuuriaan (koska uskonto on kaikkialla varsin olennainen osa kulttuuria) ja vielä haukkuvat hyvät ihmiset syvään suohon.
Mutta kristinusko onkin totuus, ja sen kulttuuri on kaikkein ylevin ja korkein, onhan sen takana yli 6000 vuotta länsimaista sivistystä (aina maailman luomisesta asti!). Tässä mielessä ns. alkuperäiskansathan vain ohjataan takaisin siihen, mistä alunperin jokainen ihminen on lähtenyt.
Lainaus:
quote:
Erosin kirkosta koska minun tekee pahaa se julmuus jota te ihmisille henkisesti teette.
Sepä ikävää, että valtionkirkko on kiduttanut sinua henkisesti (miksi yhdistät sen tosikristittyihin?). Mutta eihän kukaan tosikristitty olekaan mukana luopiokirkkojen harhaopeissa. Suomen valtionkirkko on täysin Babylonin porton (katolilsen kirkon) hallinnassa, kuten jokainen asioista pikkuriikkisenkään perillä oleva tietää. Oikeat kristityt vain haluavat, etteivät ihmiset joudu kuoltuaan helvetin tuleen iankaikkiseen hirvittävään kidutukseen. Jos joku haluaa, niin se on aivan täysin ko. syntisen lavean tien kulkijan oma vapaa valinta, eikä siitä tarvitse välittää sen enempää. Toki kenelläkään ei silti ole oikeus julkisesti kadulla homoilla tai harjoittaa metsässä alasti wicca-rituaaleja yms. saatananpalvontaa, koska Suomen lakikin sen jo kieltää.
Lainaus:
quote:
En kyllä ole wiccakaan, minun pirtaani ei sovi että olisi mitään jumalia, edes äiti maa ja isä taivas, on vain ihminen ja ihmisen mieli ja kaikki mitä on on meidän mieltämme. Jumaluudetkin on vain mielemme harhoja.
Olet siis harhaopin vallassa. Sinun pitäisi mennä kiireesti jonnekin tosikristittyjen kokoukseen, jossa tiedetään mistä puhutaan.
Lainaus:
quote:
Toiset ihmiset saavat elämäntarkoituksensa ja lohtunsa Jumalasta, toiset saavat sen ystävistään, toiset vain itseensä käpertymällä eikä mikään vaihtoehdoista ole sen väärempi.
Osoita rakkautta lähimmäistäsi kohtaan. Tällä hetkellä kylvät vain vihaa ja kaunaa itseesi.
Sinulla ei siis ole mitään aavistusta, kuinka rakastavan hellästi esimerkiksi kaikki nuoret ovat tervetulleita kokouksiimme. Olemme aina ystävällisiä ja etenkin minun sydäntäni lähellä ovat nuoret tytöt, jotka nyky-Suomessa ovat henkisesti ja fyysisestikin harhautuneet niin kovin kauas kristillisyydestä ja kristillisestä rakkaudesta, kun Raamatun mukainen vitsakin on kristinuskon mukaisena kasvatusmenetelmänä maassamme kielletty.
Lainaus:
quote:
Ja tiesitkö, että wiccan perussääntö on ; kaikki mitä teet muille saat kolminkertaisena takaisin.
Raamatussa sama on käännetty tee muille kuten haluat itsellesi tehtävän. Te palvotte samaa Jumalaa eri nimellä.
Eli kun wiccat tulevat tänne pilkkaamaan tosikristittyjä, Raamattua ja Jumalaa, heitä pitää siis pilkata kolminkertaisesti takaisin. Pidetään mielessä.

Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/

Edited by - np on 08/01/2006 06:27:36
Vastaa lainaten