Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.01.2006, 16:42
Guest

Perusasetus

Voi hitsi ootsie niilo kyllä aika epeli. Olen lukenut ja nauranut vedet silmissä.
Minua huvittaa että kristityt paasaavat rakkaudesta etc. ja he ovat niitä jotka käännyttävät alkuperäiskansoja, tappavat heidän kulttuuriaan (koska uskonto on kaikkialla varsin olennainen osa kulttuuria) ja vielä haukkuvat hyvät ihmiset syvään suohon.
Erosin kirkosta koska minun tekee pahaa se julmuus jota te ihmisille henkisesti teette. En kyllä ole wiccakaan, minun pirtaani ei sovi että olisi mitään jumalia, edes äiti maa ja isä taivas, on vain ihminen ja ihmisen mieli ja kaikki mitä on on meidän mieltämme. Jumaluudetkin on vain mielemme harhoja. Toiset ihmiset saavat elämäntarkoituksensa ja lohtunsa Jumalasta, toiset saavat sen ystävistään, toiset vain itseensä käpertymällä eikä mikään vaihtoehdoista ole sen väärempi.
Osoita rakkautta lähimmäistäsi kohtaan. Tällä hetkellä kylvät vain vihaa ja kaunaa itseesi.
Ja tiesitkö, että wiccan perussääntö on ; kaikki mitä teet muille saat kolminkertaisena takaisin.
Raamatussa sama on käännetty tee muille kuten haluat itsellesi tehtävän. Te palvotte samaa Jumalaa eri nimellä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten