Lainaus:
quote:Ajoa 70% tietä ja 30% pois tieltä. Ei kuitenkaan mitään hc offailua.
|
Kun ei kerran ole mitään hc offailua niin miksi auto pitäisi pystyä rakentamaan hc offailuun? Ja mitä itse olen rockyä muinoin ajanut niin ei se mielestäni ihan pajeron tasoa ole maantiellä. kuitenkin maantiellä ajoa suurinosa ajoista on. Tosin tuossa ei kyllä mainita paljon tulee kilometrejä yleensä. Tuo on ainakin selkeetä että rockyy ei ihan heti ilmeisesti kaikkia osia saa. Eli osien saatavuuden kannalta pajero vois olla parempi? Rockyssä on ilmeisesti myös ongelmana se vaihdelaatikko. Menikö sieltä jotain laakereita vai mitä sieltä meni. Sekin varmaan riippuu käytöstä.
Mutta itse sijoittaisin rahani Pajeroon. Lähinnä sen takia että löytyypi ic ja turbo. Voimasta ei ainakaan ole pulaa ja varmaan kulkee ihan mukavasti. Hyvä ajaa maantiellä, missä ajoa siis suurinosa kuitenkin on. Ja osia löytyy. Pajeron viatkin on todennäköisesti vähän paremmin tunnetut ja osaajiakin (vian korjaukseen jos itse ei osaa/halua korjaa) löytyy varmaan enemmän kuin rockyyn.
Tosin eikös pajerossa ole ongelmana n.400tkm ajettuna se kansi? Tuokin varmaan riippuu siitä kuinka sitä on käytetty.
Niin. Ja nyt joku ottaa tuostakin herneen nenuun..
-- Pajerolla metsien kuninkaaksi --
Nerd-O