Lainaus:
quote:
Oli ihan pakko nauraa kun luin tämän koko huvittavan keskustelun läpi. Siis ihan totta, nauroin.
Jos nyt oikein etsimällä etsisi jokaisesta kirjasta jotain mikä suututtaisi kiihkokristittyjä, niin kyllä sitä löytyisi, luultavasti jopa itse Raamatusta.
|
Ja taas rohkean sankarillisen urheana anonyymisti nimitellään toisia "kiihko"kristityiksi. Luettelepas väitteesi tueksi alkuun vaikka 10 kohtaa Raamatusta, jotka loukkaavat näitä "kiihko"kristittyjä. Luulenpa, ettet taida löytää yhtään.
Lainaus:
|
quote:Tärkeintä on että erottaa vain totuuden ja mielikuvituksen rajan. Itse en ole tavannut yhtäkään ihmistä -lasta, aikuista, naista, tyttöä, miestä, poikaa- joka uskoisi että Potterit ovat totta. Hei haloo, ne ovat vain kirjailijan mielikuvituksen tuotetta!
|
Aivopesu on siis onnistunut. Et ole lainkaan yhtään huomannut, että Harri Potterit ovat täynnä "mytologisia" elementtejä, eli muinaisista pakanauskonnoista kopioituja myyttejä. Sieltähän löytyy niin kolmipäistä koiraa kuin lohikäärmeitäkin. Kaikki saatanan okkultistisia symboleja. Näillä "jännittävillä" elementeillä houkutellaan lapset okkultismiin eli saatanan palvonnan pariin. Kirjailijahan ei ole keksinyt juuri mitään itse, vaan kaikki on kopioitu pakanallisista myyteistä.
Lainaus:
quote:
Lopuksi vielä huomautus:
Olisi paljon tärkeämpiäkin aiheita, joihin kiinnittää huomiota; esim. sota, nälänhätä, erilaiset taudit.
|
Kristityt kiinnittävät noihin asioihin erinomaisen paljon huomiota. Kuinkas paljon neiti Anonyymi on esimerkiksi panostanut lähetystyöhön? Niinpä, sitä arvelinkin, eli ei yhtään mitään.
Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/