Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 03.01.2006, 12:08
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Täällä on kyllä sen luokan juntteja että onneksi pyörää ei keksitty nyt,sehän olis työnnetty mereen...
No voi helvata! Nyybin mielestä siis se on junttiutta, että ei usko kaikkea heti, kun nettisivulta lukee? Kyllä minä ainakin olen valmis "uskomaan", että tuollaiset vekottimet toimii, jos niistä kerrotaan muutakin, kuin, että "takahikiäläisen pankinjohtajan tojota menee nyt ylämäen vitosella, kun ennen piti hinata". Tai, että laitteen markkinoija täällä kirjoittaa "just äskön soitti tyytyväinen asiakas ja kehu".

Mittaustuloksia. Ei mutua. Sitä tämä "juntti" offikansa kaipaa. 95% tämän palstan lukijoista muuttaa mielipidetään, kun saamme vähän parempia tutkimustuloksia. Toistaiseksi on kuulunut vain haistattelua tämän palstan huonoudesta ja katteettomia perusteluita.

- Lommone Ranke Rooveri -
Minä odottaisin vielä sitä teoreettista vahvaa pohjaa noitten riittävästi toistettujen mittaustulosten lisäksi. Eli miten (ja mihin perustuen) tuo magneetti muka pätkii/erottelee niitä ei-polaarisia hiilivetypätkiä. Niiden järjestymisellä (tosin en ymmärrä miten magneettikentällä hallittaisiin hiilivetyjä) en näe olevan mitään hyötyä johtuen ruiskutekniikasta ja polttoaine-ilmaseoksen siirtymisestä palotilaan. Pätkimisellä sitä voi ollakin, mutta tässäkin on ongelmansa, kuten aiemmin tuli jo ilmi.

Ja noista mittauksista: mittauksissa mielellään neljä-viisi samanlaista autoa kussakin käsittelyssä, eli ilman laitetta ja laitteen kanssa. Yhtä aikaa samanlaisissa olosuhteissa (kuskeja pitäisi vielä vaihdella, tankata samasta polttoaine-erästä yms...), että saataisiin tilastollisestikin pätevä tulos. Tämä vaatisi melkein ilman kuskeja dynolla tehtyjä kokeita - onnistuisi se jollain tavalla kentälläkin, mutta siihen jäisi aina se spekulaation vara. Tieteellisellä kokeella on kovat vaatimukset = kallista. Useimmilla valmistajilla ei välttämättä ole halua tällaiseen - vaikka heidän valmistamansa vehje saattaisi olla toimivakin. Kustannukset kasvavat tuhottomasti! Paitsi tietty sitten jos verme toimii todella hyvin, silloinhan se saattaisi jopa kannattaa!

Kuten sanottu: En minäkään suoralta kädeltä tyrmää, haluan vain luotettavia perusteluja lupauksille ja mainospuheille!

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986



Edited by - TimoV on 03/01/2006 12:11:06
Vastaa lainaten