Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 02.01.2006, 19:33
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.821
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Elikkäs, mitkä perävälitykset on 4 vaihteisessa 80 -luvun patukassa? Vaihtoehtoja 4.88/4.11/?... en omista kysestä ajoneuvoa, mutta mulla on 4v vaihteisto, joka menee lantikan uumeniin.

Lantikan perävälitys on 4.7.

Älähän huoli.
pää laatikossa on 4vaihteinen diesel manuaali 1=3,519 2=2,157 3=1.449 4=1.000 pakki 4.181 ja 4-vaihteinenmanuaali bensa 1=4,222 2=2.370 3=1,4040 4=1,000 pakki 4.662 .5-vaihteinen mauaali 1=3.897 2=2,370 3=1,440 4=1.000 5=0,825 pakki 4,267.

jako askit 4vaihteinen diesel pikku puoli 2,220 kaikissa 81-89 mallisissa,bensa 2,074,ja tilauksesta kaivos/työ käyttöön pikku puolelle 2,88 kaikkissa iso puoli 1,000 .

jos patrolin perävälityksiä meinaat niin.
4.11 lyhyet vanhat sekä melkein kaikki 81-84 pitkät.
4.625 81-84 tehtaan toimesta kaikissa mutta suomessa aika harvoin.
4.375 84-89 kaikki mallit paitsi bensa 4.11 tai afrika 3.7 .
4.875 81-89 heavy duty mallit vain kaivos ja työkäyttöön ja erikoiskäyttöön eli suomessa superharvinainen??

eli suomassa on yleensä 4.11 kaikista yleisin,4.375 uudenmissa aina,ja 4.625 vanhemmissa pitkissä todella harvon kun usein on aihdettu 4.11 tilalle.

Vastaa lainaten