Maailman merkkien kohdalla toivoisin, että takuuasioiden volyymi kokonaismyyntiin nähden olisi niin pieni, että niiden hoitaminen tuotteen brändin kannalta positiivisesti olisi kaikille kannattavaa. Jos näin ei ole, kertoo se mielestäni jotain myös tuotteiden laadun tasosta....., onko takuujuttuja sittenkin liikaa?
Jos itsetuotuun suht tyyriiseen kestokulutushyödykkeeseen saa "viralliselta" maahantuojalta asiallisen palvelun olisi se ainakin minun kohdallani selvästi toimivampi porkkana kääntyä heidän puoleensa muissakin asioissa tulevaisuudessa kuin toteamus, että "vain meiltä ostettuja palvellaan"...... Jos esim muuttoautona tuotuja mersuja hoidetaan tän maailman vehoilla hienosti, voisi mun seuraavassakin kinnerissä olla tähti keulalla.....
-edit:
Jäihän LENNYllekin tästä hyvä mieli:
Tosin,ostin aikaa sitten kanarialta kellon,jolla väitettiin olevan
takuu.Kello hajosi ja maahantuoja suomessa hoiti takuun.Sain uuden
tilalle.
EU pyrkii purkamaan (sisällään tietysti) kaikki yksinoikeuskuviot muutenkin.... tälle ei voi kukaan mitään.
No, jokainenhan tekee miten tykkää ja ostaa mistä haluaa - ja myy kelle haluaa.
Kivutonta loppuvuotta kaikille tasapuolisesti !
Tapsa
Ja peeässä: Mullakin on Arwidsonin tuoma Superwinch keulalla - ei itte tuotu.
- Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea -
Edited by - Tapsa_ja_Dumbo on 01/01/2006 09:40:18
|