Joo, eipä ole mullakaan S9.0 juurikaan lämmennyt vaikka Warnissa vedettiin viis täyttä köydenmittaa kannokossa ihan peräkkäin.... moottori ja vaihteisto hiukan kättä lämpöisempiä, mutta alle 50 C astetta.
Ja vähän offitopiccina tähän: Laitoin just Dumbon akku- ja vinssikaapeloinnin uusiks.... hain Aditasta 5+5m 70mm2 kaapelia, kytkentäpaloja, 900A kytkimen vinssille ja tarvittavat hilppeet. Luulis sähkön kulkevan....
Vedin akkujen välisen plussan tulipellin kautta kun se aiemmin kulki syylarin yläreunaa pitkin - ei sit iske niin kipunaa jos vaikka kolariin joutuu....
Huolsin vinssinkin samalla kertaa. Oli aasian lapset iskeneet voidetta sisään aika miehekkään määrän.. ja aikas jäykkää... rummun laakerointina olevat puslat olivat hiukan kuluneet, mutta käyttökunnossa vielä. Muuten ei havaittavissa minkäänlaisia merkkejä käytöstä. Ja planeettavaihteidenkin rakenne vaikutti asialliselta. Yllättävää kyllä, merkkejä vedestä ei näykynyt vaikka ainoastaan vaihteisto on tiivistetty. Kartiojarru on vaihteiston uloimmassa päässä joten siitä mahdollisesti tuleva lämpö ei vaikuta köyteen.
Tapsa
- Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea -
|