Just meinasin että jätä vaan se T:mi vai mikäihmeen timi pois siitä. Se on ainakin mun mielestä aina vaikuttanut jotenki tökeröltä tuo lyhennelmä. Jos ei sitä ole pakko käyttää niin pois semmonen merkki-yhdistelmä pilaamasta muuten hyvää virman nimeä.
Tuon nimen kanssa kannattaa olla tarkkana. Se on kumminkin ensimmäinen asia mihin mahdollinen asiakas törmää. Ja ensivaikutelman mukaan useimmat tekevät valintojaan.
Kannattaa myös miettiä josko laittaisi nimen englanninkielisenä, tai väännelmänä sinnepäin tai jotenkin osittain. Vaikka itsestään se saattaa tuntua pöjältä, iin siitä ei tarvi, eikä pidä välittää. Nimijutskaa pitäis ajatella mahdollisen asiakkaan vinkkelistä.
Jos tunnet ketään joka on joutunut opiskelemaan markkinointia, niin käytä ihmeessä hyväksesi. Eikä tartte ajatella että tää ny on vaan tämmönen, katotaa mitä tulee vai tuleeko mitään. Tälläseen ajattelutapaan olen törmännyt joskus ja itsekkin siihen syyllistynyt. Mun mielestä pitää olla heti ison tekemisen maku ja kunnolla ja kybällä, vaikka alottaisikin vaatimattomasti ja harkiten, niinku tietysti pitääkin.
Tuli aika pitkä, toivottavasti oli jotain tolkkua...
Seuraava voit olla sinä