Lainaus:
quote:
Äkiseltään voisin kuvitella, että tuo päästöasian todennus on noista asioista helepommin hoidettavissa - olettaen tietysti, että auto täyttää vaatimukset.... VTT tekee noita mittauksia ihan rutiinipalveluna. Kustannukset ovat muutaman tonnin nykyvaluuttaa.
|
1987 tuli ensimmäisiä päästönormeja, jotka ovat helppoja normi euroautolle. Mitä muistelen UAZin kaasutinta, niin se on verrattavissa paloruiskuun. Muutenkin moottori on rakenteeltaan nykyaikaista -50 luvun tasoa.
Itse en lähtisi ainakaan yrittämään VTT testiä UAZin omalla kaasarilla.
Mites UAZin moottorihuohotukset taitaa mennä maastoon, veikkaan sen muutto ilmanputsariin vaadittaisiin, tuo on pienimmästä päästä olevia ongelmia (jos sitä edes on ollenkaan).
j.h
Note! This message was posted anonymously!