Lainaus:
quote:
Yks perskuleen rengas (36x12.5x15 TSL) kuitenkin vuotaa ja siinä on joku silmin näkemätön pistohaava renkaan päällä ja ilmeisesti nappulan kyljestä läpi. Tyhjensin jonkun rengaspaikka aine purkin jämät sinne ja kas kummaa tuntu alkavan pitämään. Tuleekohan tollanen kestämään vai miten pitäs korjata? Yhellä venäjän reissulla oli pieni naula nappulan kyljessä ja poistin sen mutta silloin ei vuotanut kun oli sisäkumit, liekö sama tämä mikä vuotaa?
|
Vuodon etsimiseen sopii hyvin tiskiaine+vesi suihkupullosta. Korjaukseen sopii tubelesspaikka, jonka voi vetastä paikoilleen irrottamatta rengasta. Paikkausvaahdot toimii pieniin reikiin jotenkin. Ei kylläkään ole lopullinen ratkaisu ja voi ne sun tasapainotuskuulat vähän takerrella siinä vaahdon jälkeensä jättämässä maidossa.
Lainaus:
quote:
En käyttänyt mitään liimoja tms. kun en löytänyt sopivasti. Rengasliikkessa olis tilaamalla saanus bead sealeria 26€/1kg muistaakseni. Maalasin vanteet ja kehät taas vanhoilla eimon alcatel kännykkämaaleilla ja vedin jopa lakkaa päälle kun lakkaamaton flippi suorastaa imee paskaa ja on ihan toivoton putsata.
|
Meinasitko liimaa beadlockin väliin? Hyvin tehdyt ei kyllä tarvii sellasia.
Noi maalit on muuton varmaan suunniteltu siten, että väri jättää pinnan karheaksi, johon lakan on hyvä tarttua, kuten paskankin.
Lainaus:
quote:
Mikähän olis oikea momentti kehän pulteille? PORrista lueskelin että eri valmistajat suosittelee 12 - 20 lbs ft. Ite vedin kai joku 20 nm.
|
Eikös nuo kehät tuppa taipumaan, ennekuin ne saa kovin tiukkaan?
Lainaus:
quote:
Sitte vielä onko tubeles venttiilin paikalleen vetoon joku speciaali työkalu ja mistä sellasen saa?
|
Venttiilille on oma työkalu, jossa on venttiiliin sopiva kierre päässä ja sillä saa vedettyä sen paikoilleen. Rengasliikkeillä voi olla ylimääräisiä, joita ne ovat ostaneet jostakin työkalutukusta tms.
www.alanmiehet.com #1