Viestiketju: Uudet moderaattorit
Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 18.12.2005, 00:15
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
quote:Mitä tulee delete-nappulaan, niin rekisteröityneen käyttäjän juttuja en ole poistanut, vaan pyytänyt aina itse korjaamaan asian kuntoon. Hyvin on homma pelannut, koska tolkkuporukkaa on palstan rekisteröityneet jäsenet. Samoin on suurin osa anonyymeinä kirjoittavista.
Hupsis, mä oon ollu hieman kriittisempi kun olen rekisteröityneiden kirjoittajienkin viestejä poistanut varmaan 50 Puolet tästä tulikin siitä rotupolitiikan poistamisesta. Sitten toinen puoli on ollut "turhanpäiväisiä" viestejä, jotka eivät ole sisältäneet kuin hymiön tai heh-sanan. Mukaan mahtuu myös muutamia henkilökohtaisuuksia, eli suoria vittuiluja. Ne voi hoitaa vaikka privana jos on pakko. Myöskin 03:54 humalassa kirjoitetut viestit, jotka ovat sisältäneet 10% tunnistettavia sanoja, ovat joutuneet roskiin.
Anonyymit ovat sitten tosissaan kärsineet, en ole suvainnut juurikaan mitään huutelua, provoamista, offtopiccia eikä muutakaan asiattomuutta mitä ehkä rekisteröityneiltä sallitaan.
Pistetään nyt vielä viimeiseksi että mitään moderaattorien arvostelua ei ole poistettu. Asiallista kritiikkiä saa aina esittää, kunhan miettii itsekin hetken miksi oli viesti hävinnyt.

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten