Lainaus:
quote:
Helvetin euroopan omistajat "Minä ku en vie näitä mihinkään, MINÄ olen ne maksanut ja MINÄ maksan SINUN palkkasi" vittu että oksettaa tuollanen. Pohjalta ku aloittaa niin oppii käyttäytymään ja nöyräksi. A45 ja Harza pääsi moukkien listalle että pätkähti. Ei sillä teille tietenkään mitään merkitystä varmaan oo ku ootte jo valitsemallanne uralla.. että osaa sylettää!! -mie
Note! This message was posted anonymously!
|
Pohjalta joskus aloittaneena ja siitä oravanpyörästä pois loikanneena voin todeta että kyllä kahvilan siistinä pitäminen kuuluu kahvilassa töissä olevalle
h e n k i l ö k u n n a l l e eikä maksavalle asiakkaalle.
Tätä henkilökunnan suorittamaa siivousta kutsutaan myös nimellä palvelu.
Hyvä osoitus tästä siivouspalvelusta on eräs isohko ex-esso, nykyinen ABC-liikennemyymälä tuossa vähän matkan päässä.
Aikoinaan talossa oli kahvion siivooja jonka työtehtävänä oli vain ja ainoastaan pitää kahvio siistinä. Noina "hyvinä vanhoina aikoina" ko. paikalla oli hyvä maine siistinä taukopaikkana, jopa ihan lehdet suosittelivat pysähdyspaikkana.
Palvelu oli luokiteltu asiakastiedustelujen perusteella tuonne 9+ >> 10- tasolle, juuri siisteyteen oli kiinnitetty erityiskiitokset.
Sitten tuli omistajan vaihdos ja alettiin "säästämään" ja siivoojan homma lopetettiin, ja asiakkaat kiittivät, tuli mainintaa lehteenkin ja asiakaspalaute romahti tasolle 5- >> 6½. Tästä on jo kohta 10 vuotta kulunut aikaa, eikä meno ole muuttunut kovinkaan paljoa, mutta maksavia asiakkaita tuntuu riittävän astioita kantamaan.
On siinä vieressä iso shellikin ja ennemmin tulee shellin palveluja käytettyä juuri sen vuoksi että siellä on ripeämpi palvelu ja siistimmät paikat.
Tässä pieni turha tarina siitä kenelle jotkut työt tulisi kuulua, vai siivoaako teilläkin äitisi jälkesi?
T: ex-kokki/siivooja/keittiöyleiskone, nykyinen paperisika......
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com