Tuli sellanen juttu mieleen että voikos tuo 750cfm olla liian iso tohon hiukka kiusattuun oldsin 350:een? Tossa on kireempi nokka, kanavia kairattu, performer imusarja ja peltisarjat.
Suuttimia pienennettiin reippaasti syksyllä, neulat & bensanpinnat sovitettiin mutta aloin miettiä voiko lämpöongelmat johtua liian laihasta seoksesta. Kun ei ollut seosmittaria millä tarkistaa. Kulutus kyllä laski, mikä oli tarkoituskin.
Matka-ajossa ei lämpöongelmaa ole, ainoastaan metsässä möyriessä (pintakaasulla)
Just käyttelin reilut puolisen tuntia välillä polkien reilummin ja lämmöt keikkui 90-95 asteen tietämissä.
Olisiko toi holleyn 600:nen vakuumi parempi?
Toi kyllä vastaa kohtuulliseti kaasuun ja kiertää herkästi mutta ajossa tuntuu lievää puutumista.
<h3>Just..</h3>