Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 16.12.2005, 12:43
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Onhan ne swapit aika työläitä tehdä kunnolla ja katsastuskelpoisesti. Ja sitten vielä saada välitykset kohdalleen ja lukot hankkia jostakin => palaa aikaa, tupakkia ja rahaa => jos tarvii todella notkean kivikiipijän, jolla pääasiassa ajetaan offia niin helpompi/halvempi vaihtaa aihiota johonkin suotuisaampaan.

Mutta siis tollaisessa sekakäytössä ja safariajossa kunnossa oleva IFS:kin (jossa kunnon renkaat jne) on ihan mukiin menevä kampe, varsinkin jos on lava-autolle muutenkin käyttöä. Tämä tosin vain oman KC:n kokemusten perusteella...meneminen on ollut safareilla ihan vastaavaa kuin muillakin 33/12,5" kumeilla varustetuilla n. 2000kg:n lukottomilla autoilla.

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten