parempi, hyvempi, maastoon, tielle, ehdottomasti. MIKSI???? laittakaa hyviä ja huonoja puolia perustein!!! mulla on soat ja toimii hyvin mettässä, tiellä on perseestä mutta napoja ei oo käännetty ja iskarit puuttuu joten en viälä usko että tiellä ois huono ajaa kun ne saa tehtyä. huono puoli niissä on se että sais leima korkeuteen auton. se kyllä onnistuu mutta rajaa hipoen.
kierrejouset ois helppo vaihtaa aina leimalle ja en epäile ettei ois parempi ajaa tiellä mutta ei varmaan kovinpaljon (NÄIN LUULEN EN TIEDÄ) kestääkö tukivarret yhtä kovaa menoo kun lehdet???? kummalla saa paremmat joustot??? jos joku vaittää että hojoon saa kierrejousilla otan haasteen vastaan! en väitä että ois paremmat mutta kiellän että ois huonommat joustot.
kummat on helpompi tehä???? epäilen että kierrejouset kuin hyvät soat. soa on varmaan vähän halvempi toteuttaa. tosin helpoin ois juuri toi eteen varret ja taakse soat.
eli mun musta tuntuu vastaus on että makuasia. jos on mustatuntuu asiaa ilmottakaa se jos on tietoo kertokaa se. kumpiakin kommentteja kaivataan mutta jos tieto ei oo faktaa ilmoittakaa se myös.
niin ja puhun vain hojosta, pienempään/kevyempää autoon ilmanmuuta kierrejouset.
Edited by - JaHa on 16/12/2005 00:49:54
|