Huomenna lähden hakemaan mökiltä tallille tuon Wago-projektini.
Olen alotellut sitä mökin ulkoilma olosuhteissa ja lomien ohella jo pari vuotta sitten, mutta nyt olis tarkotus potkasta projekti tosissaan käyntiin,
Eli huomenna tulee runko, joka laitetaan ensin kuntoon ja sitten myöhemmin haetaan kone ja taka-akseli ja lopuksi koppa.
Työlistalla seuraavaa
-Rungon vesihiekkapuhallus, lyhennys, vahvistus ja maalaus
-Jousitus tyypin muutos kierrejousiin
-Akseleihin Lock-Ritet (molempiin)
-Kunnolisen, mutta kevyen panssaroinnin toteuttaminen
-Korin lyhennys, ja kevennys. Sekä helmojen putkitus ja maalaus
-Flippi keula (kevennetty)
-Ulkoinen turvakehikko, mikä suojaa autoa kosketuksissa.
-BL-vanteet + 36TSL
-Akkujen siirto takapenkin alle omaan koteloonsa
-Etu- ja takavinssi
-Integroitu tietokone suunnistus ominaisuuksin
-Maastoajokamera eteen (Wagon keulan yli ei näe kuin 5 metrin päähän)
-Leima
Kuvia laitan sitten kun niitä on
Hyviä kevennysvinkkejä vastaanotetaan
AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power
Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM
Jeep Comanche
2.1 TD by Reno
www.jmhalme.com/off-road
Edited by - JERKKU on 17/04/2006 17:58:46
Edited by - JERKKU on 18/06/2006 09:34:38
Edited by - JERKKU on 14/10/2006 22:26:01
Edited by - baxxter on 20/11/2006 20:14:14
Edited by - JERKKU on 08/01/2007 19:12:38