Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.12.2005, 18:44
haapala:n Avatar
haapala haapala ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 29.11.05
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Sähän voisit alkaa järjestelemään sitä seuraavaa ajopäivää sunnuntaille?

www.alanmiehet.com #1
Jos toi vittuiluks oli tarkoitettu niin aika huono oli! ja jos siellä jotain apua tarvii/ pystyy auttamaan niin tietenkin onnistuu! riekkiselle tosta ideasta mainitsin kahvilla, eikä se sitä tyrmännyt ainakaan.

Älä ryöstä, verottaja vihaa kilpailua!
Jos mä alan vittuilemaan, niin kyllä sä sen huomaat.

Jos sä haluat järjestää ajoja sunnuntaipäiville, niin mikäs siinä. Otat vaan yhteyttä maanomistajaan ja sovit vapaan sunnuntaipäivän. Sitten laitat ilmotuksen tänne ja otat puhelimella vastaan kaikki ilmottautumiset, kyselyt ja peruutukset. Jollain tavalla sitten mahdutat kuljetuskalustot tilalle siten, että ne eivät haittaa normaalia toimintaa. Ja viimeistään paikan päällä pitäis saada letkoille katottua vetäjät.

Mä voin järjestellä ajoja lauantaille, mutta sunnuntaisin on yleensä muuta tekemistä.

www.alanmiehet.com #1
juuri näin oikeen rakentavaa keskustelua! ei vittu kaikenlaiset ihme tyypit sitä hoitaa näitä asioita! en oo sua tavannut mutta nyt oot jo niin kyrvän oloinen ukko että ei välikskään! onneks riekkinen ei hoida sun tyylillä asioita! muuten koko jaatila olis hetkessä pelkkä vitsi! kaikki kunnioitus kuitenkin siitä että ootte jaksanut la hoitaa alueita. mutta toi sun vittumainen tyyli ei kyllä ainakaan mun kanssa asioimiseen oo oikea tyyli!!!!! vihaan tommosia ylimielisiä ihmisiä! jos tommonen ihminen vastaa asioiden hoidosta niin mun nimen voitte vetää yli koko vitun jaatilasta! vittu mikä pelle oot!!!!!!

Älä ryöstä, verottaja vihaa kilpailua!
Vastaa lainaten