Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.12.2005, 06:44
Guest

Perusasetus

Hei !
Rauman seudulla oli ainakin yksi purkaamo Unajassa, jossa osat eivät maksaneet juuri muuta kuin nimeksi. Omistaja oli vanha mies, joka lopetti toiminnnan viime kesänä. Hän auttoi irrottamisessa, elleivät osat olleet irti aiemmin otettuna, kertoi mielellään kaikesta tietämästään ja oli muutenkin avulias ja ystävällinen. Teki työtään harrastuspohjalta, ei elantoa hankkiakseen. Sillä eihän elääkseen voi antaa tavaraa lähes ilmaiseksi. Mutta tällainen toiminta on mahdollista vain, kun omistaja on jo ehtinyt hankkia tarvittavan elantonsa aikaisemman elämänsä aikana, muiden on sillä elettävä. Itse maksaisin vanhoista osista vaikka ylikin uuden Motonetin hinnan, kunhan niitä vain löytyisi ja vielä tietäisi voivansa luottaa toimimattomien osien palautuksen onnistumiseen. Siksi pidän tuota Offroadpajaa erittäin hyvänä vaihtoehtona, vaikken ole heiltä vielä mitään ostanutkaan. Kävin katsomassa jokin aika sitten ja olin tyytyväinen, nyt odotan vain sopivaa hetkeä tiettyjen hankintojen ajoittamiseen lähinnä kulkuongelmien vuoksi. Nuo purkaamo- ja osien hankintakokemukset ovat minulla lähinnä Volkkariharrastuksesta peräisin eivätkä maastureista, joista itsellä on ikinä ollut vain Suzuki SJ 413, johon saa uusia osia suoraan kaupan hyllyltä.
Terv. Risto Raumalta

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten