Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.12.2005, 20:55
Hippo Hippo ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 20.07.05
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Onhan niitä nypitty ojista ja sellaisist paikoist et saa kyll ihmetellä!! Jokaikisen joka kohdalle on tullut ja aikaste monta olen vartavasten lähtenyt hinaamaan kun joku mun tuuninki kavereist on soittanu et tuol olis taas yks nyppästävä.. jne.
Ei ikinä tullu ongelmia hinattavien kanssa ku on enne hinaust sanonut rikkoontumisen vaarasta ja muutaman olen jättänyt hinauspalvelu hinattavaksi..Kuitenkin kohteliaast tilaamalla sen.

Tossa yks kerta kun olin töistä kotio päin tulossa tossa klo 21 maissa oli torolla tienposkessa ja jähdytysmehut pihalla oli lämppärille menevä letku haljennu. Noh emännällä kauhea kiire jonneki tapahtumaan ja voivotteli mites ny pääsee perille ja korjaamot kines! Doh minä ottaa ruuvari käteen ja BJ konehuoneest nyppäsin webaston letkun ja uukkari järjestelmään ja letku torollaan paikoilleen, mehua lisää kunnossa!!
Emäntä kauheen kiitollinen ja ilman € noh halus osoitteni ja lupas korvata minä siihen ajatuksissa juu juu vaik mitään en pyytänykkää. Doh meni n.vko niin postiluukus kirje ja €€€ Kivaaa!!!

Tuolla tienpäällä olessa maasturilla on minun mielestäni "velvollisuus" nyppiä autot penkoista!!!

Katony mitä sä taas hölisit!! Hippo perk....!!!
Vastaa lainaten