Lainaus:
quote:
Lainaus:
|
quote:Aina kun on joku osa hajonnut, on se pitänyt tilata jenkeistä, osaa ei ole saanut tehdä suomessa oli sitten kuinka yksinkertaisesta osasta kyse = eivät luota muiden laatuun.
|
No onhan se selvää, että haluavat dollarit pois varaosamyynninkin kautta!
Jos se ameriikan ihme on halvempi kuin Toitsun alkup., niin oliko siitä nyt oikeesti kellään mitään hyvää sanottavaa? (hyvä/halpa=?)Kaikillahan nuo tuntuu murusina olevan...
A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
|
No mulla nyt on aina hyvää sanottavaa...
Koputetaan puuta mutta ei ole ollut LF kanssa mitään ongelmia vielä(olenkohan ainoa vai onko autoni/ajotyylini/joku niin erilainen kuin muilla) ja tulevaisuudessakin satsaan rahat US osiin ennemmin kuin Toyota alkuperäisiin ihan vaan hintojen takia. Vaihtoehtoja kun ei oikeen ole kuin toyota alkuperäinen (uusi), LF ja Toyota alkuperäinen (käytetty). Löbroon en henk. koht. koske pitkällä tikullakaan koska niistä ei takuuta lukuunottamatta ole mitään hyvää sanottavaa. Muista mahdollisista tarvikemmurroksista en tiedä.
Hinnat hatusta ilman alennuksia
Toyota alkuperäinen ~300€
Löbro ~150€
LF 4340 Cromoly/300M 27 spline ~ 170€ + kulut ja verot (näistä ei kellään vielä olekkaan suomessa kokemuksia)
Mahtava vaihtoehto olisi jos saisi uitettua toyotan alkuperäisiä murroksia jostain ulkomailta jossa ne on ehkä edullisia. Pitäisi vaan tietää että varmasti on sama "toyota original" kuin suomesta hankkiessa.
Vanha LF on ehkä jotain 20% alkuperäistä vahvempi ja kestää tietynlaista rääkkäämistä paremmin kuin orkkiksen mutta kulutuskestävyyden kustannuksella. Tosin noi mistä on ajettu sisäkalut väljiks on kyllä jotenkin sekundaa koska ajokilometrit on ollu mitättömät.
Vetäköön jokainen omat johtopäätöksensä siitä millaiset hommaa. Oli mitkä vaan niin suosittelen että mukana kulkee aina vähintään yksi varamurros (mulla on mukana aina kaksi).