Jos määkin nyt koitan jotain tosi viisasta tän topicin hengissä pitämiseks kirjoittaa kun mutkin kerta mukaan vedettiin ton kuvan kera...
Ihan ekana voisin antaa oikean vastauksen kysymykseen ja täten voittaa sen kumimaton: Hiluksiltahan se näyttää mut oli VW Taro varustettuna viimesenpäälle hyvillä sipulileikkureilla!! Eikä ollut ainoo auto joka tossa kohtaa oli jumissa. Monen montaa eri Tojotaa tänään hinattiin ja vinssattiin mut taas kerran niitä tais porukassa olla eniten ja muutamat vielä ihan ekoja kertoja mettässä ja renkaina esim. BFG AT jne. jne.
Mä hinasin Nivalla Taroo, Tojotaa ja Jeeppiä ja mua hinattiin Tojolla ja Lantikalla ja vinssattiin Rankella - onneks tää "merkkiviha" ei vielä ulotu tonne safareille niin pahana eli vielä vedetään ja vinssataan kaikkia ja taputetaan hyvästä suorituksesta oli se sit tehty Nivalla tai Tojotalla.
Totuuden palasia on tosin löytynyt tästäkin topicista koskien Tojota merkin puolustajien erittäin kärkästä hyökkäämistä, eräskin erittäin asiallisen ja mukavan oloinen herra tuntuu ottavan nokkiinsa enemmän kuin todella herkästi kun vähänkin mainitaan pahasti Tojosta - mutta eiköhän näitä saman tyyppisiä ihmisiä löydy ihan joka merkin alta, jopa Nivoilijoista löytyy ainakin yksi joka avautuu oikeen kovastikin, ainaskin erittäin vahvassa humalatilassa.
Pääasia on että monia erimerkkisiä autoja näkee safareilla, ajatelkaapa tilannetta että jokaisella safarilla olisi pelkästään esim. Tojoja, minkälaiseen kilpailuun ja taisteluun sellanen tilanne johtaa ennenpitkää???
Loppupeleissähän se on kuitenkin niin että ihminen kulkee siellä mettässä ja kun ei sauvakävely kiinnosta niin sen kulkuneuvona on auto, eli se on kuitenkin vaan työväline - oli minkämerkkinen tahansa!
A45: Mainitsit noista Nivan vetopisteistä, en tiedä oliko se nyt kuittailua Nörtin Nivan vetopisteisiin vai yleistä ihmettelyä vaiko omia kokemuksia mutta jos joskus eksytään samaan mestaan niin tuu ihmeessä kattoon miten mä oon tehny vetopisteet jotka kestää todella voimakkaita repimisiä
Taas tuli suollettua jotain päätöntä... nyt on aika mennä nukkumaan!
__________________________________________________ __________________
VAZ 2121 Niva
SORONÒ Off-Road Team @
www.sorono.tk
Suomen Niva Clubi @
www.suomennivaclubi.tk