Vaihda ne kumi-poing-poing akselit pois ja tee keinutelinen kärry jos sitä paljon meinaat vedellä. Tuo käy yhden kuopan läpi kahdesti ja hyppää koroketöyssystäkin neljästi!
Joo, ei noissa poing-poing akseleissa vikaa ole ja paljonhan niitä käytetään mutta kun kerran vedät keinuteli-lehtijousi/kierrejousi kärryä niin muuta et enää itsellesi kelpuuta. Kun se kärry on vielä joskus tyhjänäkin perässä niin kyllähän kumivieteri rymmyyttää!
En tekis puoli kippaavaa: hankalampi, painavampi ja huterampi. Miten meinasit kipata? Rungon ja aisan v-putket pokkuutat levystä c-profiiliksi. Mitä korkeampi, sen tukevampi, leveyden kasvattamisella ei jäykkyys juurikan nouse. Profiilin leveydellä ei kovinkaan suurta vaikutusta. Kunnon ajosillat, kyllä ne raadotkin kyytin saa.
|