Kaikki on suhteellista. Mun FJ:n edellinen omistaja ei rikkonut yhtään murrosta FJ:stä 10 vuoden aikana ja kehui kovasti menneensä pahoistakin paikoista. Itse oon samaisesta FJ:stä rikkonut molemmilta puolin murrokset JF:n tyylisesti eli palasiksi mutta murtokohta ei kyl oo koskaan ollu noin rakeinen. Yhtenä syynä on ilmeisesti ollut toiset (pitävämmät) renkaat ja tietysti lukot ollu aina päällä kun murrokset on paukkunut (ollut toyon alkuperäiset).
Kun mun tarkoitus ny ei oo pääasiassa tuhota kalustoa, niin noista rikoista oppii kyl paljon ja paljon menee just oman taitamattomuuden tai hulluuden piikkiin. Hieman mietityttää nuo Longfieldien kuvat - kuluuko ne tosiaan noin? Mulla ne on vielä säilynyt hyvin varaosapakissa pahan päivän varalle