Tämä on vain aina yhtä mystinen ja kiistelty aihe. Aina ekana tulee mieleen että onko ne ohjauksen rajottimet oikeassa kohdassa ja onko ohjaus kenties modattu niin ettei stopparit tapaa kumpaankin suuntaan kääntäessä samalla lailla, asennusvirheet tms. Jollain sikapainavalla HJlla ymmärtää että murrokset paukkuu mutta puolet kevyemmän hiluxin luulisi jo vaativan melkosta pieksentää kun toiset tosiaan tahkoaa kisaa 39.5" renkailla. Tosin kisailu ja safarointi voi olla hyvinkin erilaista tai sitten suuntaan jos toiseensa rankempaakin. Monasti ollaan porukalla pohdiskeltu että miksi joillain Jenkeillä muka kestää samat osat ihan erillailla. Eikä nyt puhuta vaan lonkkareista vaan myös esim. CTM, Warn, Calmini... Ainoa mitä on tullut mieleen on se että Yankit ajelee useimmiten pidoilla ja tämmönen perussuomalainen sutiminen ja nopea siirtymien pitävälle alustalle olisi heille jotenkin erikoista? No en tiä mutta aina on 2 kpl ~500000 ajettuja toyo orkkis murroksia matkassa varalla.
Better to be safe than sorry
|