Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 04.12.2005, 23:08
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

No niin, minullakin Longfieldien kokeilu loppui tuonne SLCK:n vuosikokoukseen, jossa omasta mielestäni aika naurettavassa paikassa napsahti.

Sattumoisin mm. herra "Longfieldteam" oli tapahtumahetkellä siinä vieressä, joka sanoi että nyt pamahti murros, jolloin avasin napalukot siihen paikkaan ja vinssailin pätkän loppuun. Onneksi tuli napalukko avattua ajoissa, rengasta ei nimittäin kierrostakaan kestänyt ylös tunkattuna pyöritellä ennen kuin löi lukkoon.

Tämä siis tällainen jossa tuo tukilaakeri on leikannut kiinni murrokseen, liekö sitten minkälainen vaikutus lopputulokseen, maljassa oli ainakin sisäpinta aivan virheetön, eli ei näkynyt kuopan alkuakaan kuulan normaalissa lepokohdassa (keskellä), ja noilla tuli sentään ajettu yli vuosi jokapäiväistä ajoa, mm. koko viime talvi napalukot kiinni. En muista mitä tuosta tukilaakerista aikoinani kirjoittelin, mutta ei se hirveän tiukka ollut työntää paikalleen.



Murtumapintaa silmämääräisesti arvioiden näyttäisi että raekoko on aika suuri, mikä yhdessä suuren kovuuden (ei havaittavaa venymää/kulumaa) kanssa viittaisi kai lähinnä huonoon teräslaatuun. Jostain tarvikemokkuloistahan noita "tehdään" (eli lyödään tuo LF- teksti vuorokauden pakastamisen jälkeen ).



Tähti ja häkki olivat säilyneet melkein ehjinä, vain ihan pieni vekki oli havaittavissa häkissä. Kuulat näyttivät pyöreiltä.





Edited by - JF on 04/12/2005 23:09:09
Vastaa lainaten