Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.12.2005, 21:39
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Pakko tähän on jotain sanoa… Onhan Orkkis minun luokka.

Rengaskoko on tietty yksi sääntökohta. Itse olen huomannut että 30”>31” eli about 12mm maavarassa ei käytännössä merkkaa mitään maastossa. Ei edes 30">32". Kun on pehmeetä niin miten muutaman millin vaikutusta voi edes pohtia? Kyllä eteneminen on ratin ja selkänojan välissä.

1. Renkaista: Mulle kelpaa orkkikseen 30" tai max alkuperäinen. Ja koko on mitä renkaan kyljessä lukee, piruko niitä alkaa mittailemaan ennen kisaa ja sit jos on 2 milliä yli niin rengaskauppaan tai jättää lähtemättä (kö?). Ja max. MT sallittu eli ei boggereita yms.

2. Korotuksista olen sitä mieltä että jos korottelemaan alkaa niin sitten on offikärpänen jo purassut ja Stanu on luokka. Orkkikseen ei kuulu korotukset. Myös rahakysymys.

3. Mielestäni TR1 säännöt voisi heti ottaa käyttöön myös meidän kotikapinoissa. Onhan siellä olleet meidänkin gurut niitä pohtimassa ja nimmarit alla. Vaikka sama se on mitkä ne säännöt on, ovathan ne samat kaikille. Sen verran, että AKK:n säännöissä sallitaan vinssipuskuri, mutta TR1 sanoo että ” Vain vinssin tarvitsemat muutokset saa tehdä puskuriin”. –Myllis-, miten tuo tulkitaan?

Toisinsanoen
Renkaat minun puolestani ihan miten vaan, mieluummin TR1 sopivat, max 30” pitää vieraat loitolla (Niin, muuten mulle itelle mahtuu max 30” BFG MTt ja nekin ottaa joskus kiinni).
Panssarit korvaa korotukset (ei satu vaikka osuu), eli ei korotuksia.

Eikä se nyt ole niin sanottu että orkkis on ”aloitusluokka”, minä ainakin tarvitsen Jeeppiäni joka päivä mukaan lukien satunnaiset suomenkäynnit a´ 1000km per suunta. Siksi on kisattava sillä mikä on ja jollain muullakin varmaan sama juttu.

Jos jotain muutetaan niin sitten TR1 suuntaan. Saadaan ehkä vierasta verta tantereille

Keskustelu jatkukoon!

Vastaa lainaten