Lainaus:
quote:
Syitä operaatioon, tai sen aikomiseen:
-On -80 BJ
-On irrallaan oleva 5v laatikko
-On TurboHJ jonka kai puran kun ei ostaja sitä tullut hakemaan vaikka lupas. Oli tähän iltaan asti aikaa.
Miksi mietin laatikoita niin välitykset taitaa hojossa olla aika pitkät, BJ:n askiin saa ainakin alennussarjoja. En sitten taas tiedä että sopiiko samat rattaat HJ-lootaan?
Lukkoakselit kiinnostais kans asennella mutta ovat leveämmät ja niissä on niin älyttömän pitkät välitykset. Eikä jaksais/viitsis ainakaan akseleita alkaa kaventelee, tietty sopii kun sovitetaan.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
|
Pistä se HJ kone lootineen paikoilleen. Painojakauman vuoksi voit joutua siirtämään etuakselilta pois esim vinssin ja akut. Pistää ne vaikka lavalle six aikaa kun on katsastanut muutokset ja lyö takas kun piina ohi.
HJ:n lootassa on 1. vaihde suunnilleen samaa kaliiberia kuin BJ:n 4. vaihteisessa.
HJ:n jakolootaan saa suomessa valmistetut välitysrattaat 3,05:1 pieni puoli. (700€)
Vaihda BJ:n välitykset HJ:n lukkoakseleille ja tunge akselit BJ:n alle. Raidevälihän saa kasvaa... Etumurikka on vähän hankalassa paikassa sitten lehtijousien korvia kiinnitellessä mutta ei se niin suuri ongelma ole.
Myy BJ:n 5-vaihteinen loota JF:lle ja se 3 litran kone 4-vaihteisine laatikoineen jollekkin muulle. 5-v Lootat tunnistaa äkkiseltään kytkinakselin boorituksesta mihin ne kuuluu. jos ns. tiuhat boorit ni BJ:hin mutta jos ns. väljät boorit niin HJ.
Ja tietty... Siitä hojosta ne ohjaussimpukat, syyläri, jarrutehostin(pääsylinteri)... jne...
ja jos itte olisin tekemässä ni pitäisin Hojon hojona ja BJ:n Beejiinä tekniikan puolesta.
Miksi??? No "6 kuukautta vähintään" siksi... siis mulla.
"Bogger, Kun ajotaitosi ei enää riitä"
Edited by - SuurSyömäri on 28/11/2005 00:13:11